2011. március 27., vasárnap

Swirly Dark Blue

A few days later than the mani was done, but I'm here with the newest post :D I decided what to do next while I was still wearing the simple dark purple design, so I didn't spend much time on thinking. I won't spend much on typing either - first was the base coat, then came two coats of Avon's Twilight Blue. I forgot to take pictures holding the bottle in my hand, so I'll just show how it looks on my nails:

Pár nap csúszással a manikűr létrejöttéhez képest, de íme a legújabb bejegyzés :D Már akkor eldöntöttem, mit készítek legközelebb, amikor még az egyszerű sötétlila dizájn volt a körmömön, úgyhogy ezúttal nem agyaltam sokat. Most pedig nem gépelek sokat - először az alapozó lakk, aztán két réteg az Avon Twilight Blue lakkjából. Elfelejtettem olyan képet csinálni, ahol a kezemben tartom az üveget, ezért csak azt tudom megmutatni ahogy a körmömön fest:




I'm always happy to use this polish, because it's pretty easy to handle, dries fast, has a nice wide brush and its colour is pretty too. I would be all over it if it was a slightly bit lighter though - normally when light doesn't hit it, it looks quite black. But I think I said this before when I did my purple gradient mani; this was the one on the very tips of my nails.

Mindig örülök, ha ezt a lakkot használhatom, mert elég könnyen kezelhető, gyorsan szárad, jó széles az ecsete és a színe is szép. Teljesen oda lennék érte ha egy kicsit világosabb lenne - ha nem esik rá a fény, gyakorlatilag feketének tűnik. De azt hiszem ezt már írtam, amikor a színátmenetes lila manikűrt készítettem; ez a szín volt a körmeim legvégén.

The next step was the swirls: I drew all kinds of random swirls coming out of the tips of my nails. Originally I wanted to add leaves and spots here and there, making it look like some swirly flower, but I realized my "canvas" was too small and my patience too little for that. Truth is, I actually own a silver coloured decor nail polish with really thin brush, but I'll admit it: I can't use that the way I want to. I think the polish itself is too thick, so there's always like a small dumpling of polish on the end of the brush, which makes it practically impossible to draw a really thin line with it. And I also tried drawing swirls with brush before - remember my one-day-long mani? I hated it and it was difficult. That is why I used a toothpick. Seriously, I did all this basically spotting the whole thing, because a piece of wood is not exactly a brush, is it? You can't just draw a cm long line with it. But I did it! And I'm quite proud by the way. Here it is:

A következő lépés a kunkorok (van erre jobb magyar szó?) elkészítése volt: mindenféle véletlenszerű kunkort rajzoltam a körmömre a végéből kiindulva. Eredetileg kis leveleket és pöttyöket is akartam festeni rá egy-két helyen, hogy úgy nézzen ki mint valami kacskaringós virág, de rájöttem, hogy a felület túl kicsi, a türelmem pedig túl kevés hozzá. Valójában van egy ezüstszínű dekor körömlakkom nagyon vékony ecsettel, de be kell ismernem: nem tudom úgy használni, ahogy akarom. Azt hiszem maga a lakk is túl sűrű, mert mindig van egy kis gombócnyi lakk az ecset legvégén, ami gyakorlatilag lehetetlenné teszi igazán vékony vonalak húzását. Valamint próbáltam már kunkorokat rajzolni ecsettel - emlékeztek az egy napos dizájnra? Utáltam és nehéz is volt. Éppen ezért használtam fogpiszkálót. Komolyan, ezt az egészet gyakorlatilag pöttyözgetve készítettem el, hiszen egy fadarab azért nem ecset, igaz? Nem lehet vele csak úgy egy centi hosszú vonalat húzni. De megcsináltam! És egész büszke vagyok mellesleg. Íme:





I used Miss Sporty's No. 311 from the Clubbing Colours collection to draw the swirls. Usually this is a bit hard to use because it gets bubbly easily, but using this method I had no problem with it. I added a layer of top coat of course, then I was done. I'm pretty satisfied ^^ But I'm already afraid of getting this off, glittery silver polishes tend to be hardly removable...

A kunkorokhoz Miss Sporty 311-es számú lakkját használtam a Clubbing Colours kollekcióból. Általában kicsit nehezen kezelhető ez a lakk, mert nagyon könnyen buborékos lesz, de ezzel a módszerrel nem volt vele gondom. Felvittem még egy réteg fedőlakkot is természetesen, és készen is voltam. Mondhatjuk, hogy elégedett vagyok ^^ De már most félek attól, amikor meg kell szabadulnom tőle, a csillámos ezüstös lakkok hajlamosak nagyon ragaszkodni a körömhöz...

That's it for this time, take care! ^^

Ennyi lenne mára, majd jelentkezem! ^^

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése