2011. március 23., szerda

Simple Purple

I've got a confession to make. Last time I was doing a new mani (yesterday), at first I was planning on trying another one of Cutepolish's creations. Polka dots, to be exact. But after 10-15 mins of trying, I gave up and admitted that I had no patience for that kind of thing at that moment. So I decided to go with something really simple. Just two coats of QY No. 75, and that's it. (Plus the base and the top coats of course.) Here is what it looked like:

Valamit be kell vallanom. Amikor legutóbb új manikűrt csináltam (tegnap), először úgy terveztem, Cutepolish egy másik kreációját fogom kipróbálni. A pöttyöset, hogy pontos legyek. De 10-15 percnyi próbálkozás után feladtam, és beismertem, hogy egyszerűen nincs türelmem az ilyesmihez. Ezért végül úgy döntöttem, hogy valami nagyon egyszerűt készítek. Csak két rétegnyi QY No. 75, és ennyi. (Meg persze az alapozó és a fedőlakk.) Íme, így nézett ki:



Then in the evening I looked at my nails and thought: "Okay, so I wanted something insanely simple, but this is just too much." And that was when I put a light purple, teardrop-shaped rhinestone on each one of my nails. Here is the end result, probably the most simple design I made in months:

Aztán este ránéztem a körmeimre, és azt gondoltam: "Rendben, szóval valami hihetetlenül egyszerűt akartam, de ez azért sok." És ekkor raktam mindegyik körmömre egy-egy halványlila, könnycsepp-formájú strasszkövet. Íme a végeredmény, ami valószínűleg az utóbbi hónapok legegyszerűbb dizájnja:






Now I'm quite satistied. I wanted something easy and simple - here it is. I really like QY's No. 75 by the way, because it's super easy to apply and it's colour is gorgeous. It's dark enough for my taste, but still one step away from "looks like black in shadow"-dark. Not to mention the golden (and maybe light-purple?) glitters, which are not as dominant on my nails as in the bottle, but they're definitely visible. In sunlight, it's sparkling! I couldn't take any pictures of it though, I'll try and take a few tomorrow morning. (That's when the sun shines in our window.)

Most már elégedett vagyok. Valami könnyűt és egyszerűt akartam - íme. Nagyon szeretem a QY No. 75 lakkját egyébként, mert nagyon könnyen felvihető és a színe is csodás. Elég sötét az én ízlésemnek, de még mindig egy lépésre van az "árnyékban feketének tűnik"-sötéttől. Az arany (és világos lila?) csillogásról ne is beszéljünk, amelyek ugyan nem annyira látványosak a körmömön, mint az üvegben, de egyértelműen látszanak. Napsütésben egyenesen szikrázik! Nem tudtam erről képeket készíteni, de holnap reggel igyekszem időt keríteni rá. (Akkor süt be a nap az ablakunkon.)

Thank you for reading, and good luck with the rest of the giveaways!

Köszönöm a figyelmet, és sok sikert mindenkinek a maradék giveaway-hez!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése