2011. március 12., szombat

666 giveaway on Laquer Ware for Tips and Toes!


I guess you're not surprised I'm posting another giveaway :) Honestly, I feel like my blog is not what it's supposed to be, but I just can't resist, these giveaways are just too good :D And - like I said before - this is a part of my low-pocket-money creativeness ^^

Gondolom nem lep meg senkit, hogy egy újabb giveaway-ről adok hírt :) Őszintén szólva úgy érzem ez a blog nem egészen az, aminek lennie kéne, de egyszerűen nem tudok ellenállni a kísértésnek, ezek a giveaway-ek túl jók :D És - mint már említettem - ez is része a kevés-zsebpént kreativitásnak ^^

So, here is the next giveaway I found, nail polishes :) I'm really glad to see the Seche Vite top coat among them, because most of the beauty bloggers I follow and read use it and love it. If I asked them which top coat was their favourite, most of them would say Seche Vite. And as far as I know they don't sell it here in Hungary (at least I've never seen it anywhere), so I'm excited ^^

Szóval íme a legújabb giveaway amit találtam, körömlakkokkal :) Különösen örülök a Seche Vite fedőlakknak, ami köztük van, mert a legtöbb szépségápolással kapcsolatos blog írója ezt használja és nagyon szereti. Ha megkérdezném tőlük, melyik a kedvenc fedőlakkjuk, a legtöbben a Seche Vite-ét mondanák. De amennyire én tudom, itt Magyarországon nem árulják (legalábbis én még sehol sem láttam), úgyhogy nagyon izgatott vagyok ^^

Don't miss the chance, the giveaway is open until 2nd April. Meow :)

Ne hagyjátok ki a lehetőséget, a giveaway április 2-ig van nyitva. Miaú :)

Link: Laquer Ware for Tips and Toes giveaway!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése