2011. május 30., hétfő

Ruffian Manicure - Love at first sight!

I was looking for some decent designs the other day (what else should I do in the middle of the exam period?), and came across this: Ruffian Manicure! For those who are not familiar with it: it's just basically a french manicure - upside down. I have no idea why, but I fell in love instantly. I had to try it, no matter what! No matter what meaning I'll have an oral exam on Thursday, but I still made this manicure with quite eye-catching colours. I just hope the professor won't be bothered by it.

Valami kellemes dizájnt kerestem épp a minap (mi mást csinálnék a vizsgaidőszak közepén?), amikor belebotlottam ebbe: Ruffian Manikűr (tükörfordításban talán bandita manikűr lenne XD). Azoknak, akik nem ismerik: ez gyakorlatilag egy francia manikűr - fejtetőn. Nem tudom miért, de rögtön beleszerettem. Muszáj volt kipróbálnom, bármi áron! Bármi áron alatt azt értem, hogy csütörtökön szóbeli vizsgám lesz, és mégis elég feltűnő színekkel készült ez a manikűr. Remélem a professzort nem zavarja majd.

So, as soon as I found some pictures, I switched to Youtube to look for tutorials. Like always, Youtube had several videos to offer, here is the one I watched:

Szóval, amint megtaláltam a képeket, átváltottam Youtube-ra, hogy hogyan-kell jellegű videókat nézegessek. Mint mindig, Youtube-on most is több videót is találtam, íme, amit én néztem:



If you ask me, this video and the talented girl who made it makes the whole thing seem easier than it really is :) I've had a pretty hard time achieving what I achieved, and I'm still not 100% satisfied. Guess I'll need more practice :D

Ha engem kérdeztek, ez alapján a videó alapján és a tehetséges lány mozdulatai alapján, aki készítette, az egész sokkal egyszerűbbnek tűnik, mint amilyen valójában :) Én elég sokat szenvedtem vele, mire olyan lett, amilyen, és még így sem vagyok 100%-ig elégedett. Úgy tűnik, több gyakorlásra lesz szükség :D

I've seen some reversed ruffians too, with the darker shade underneath and the lighter on top, but I didn't like those too much. In the end I went with a colour combination I've seen on several blogs and pictures (I'm just not the wild experimenting type, am I?), silver plus black (really really dark blue, to be exact). Here is what I ended up with:

Láttam pár fordított ruffiant is, ahol a sötét szín volt alul, a világos pedig fölötte, de azok annyira nem tetszettek. Végül olyan színkombinációt választottam, amit több blogon és képen is láttam már (nem vagyok az a vad kísérletezős típus, mi?), ezüstöt és feketét (vagyis inkább nagyon nagyon sötét kéket). Íme az eredmény:





I applied a layer of matt top coat over the darker polish, and I like it better this way :) So, to be honest, I'm not completely satisfied, but I'll definitely try this design again later. (Maybe with more daring colours - my first idea was yellow-black, but I thought that would be a bit too much on Thursday.)

A sötét részre mattító fedőlakkot is kentem, így jobban tetszik :) Hogy őszinte legyek, nem vagyok egészen elégedett, de biztosan fogok még ilyesmivel próbálkozni a későbbiekben. (Talán merészebb színekkel - az első ötletem egy sárga-fekete kombináció volt, de úgy gondoltam, az mégis csak túlzás lenne csütörtökre.)

Thank you for reading! :)

Köszönöm a figyelmet :)

9 megjegyzés:

lex írta...

Érdekes ez a manikűr, pontosan ma láttam valakinek a blogján. Érdekes, kicsit fura, de nem elvetendő :D

Sedna írta...

Eléggé megosztja a körömmániások közösségét :D A legtöbben, akiknek a véleményét olvastam, úgy vannak vele, hogy elég hosszú körmön, bizonyos színkombókkal szép. (A jelenleginél rövidebb körmömön én sem állnék neki, mert optikailag tényleg rövidít.) Kíváncsi leszek a vadabb színek majd hogy hatnak :D

Castia írta...

A tied sokkal jobban sikerült, jobb az alul világos-felül sötétebb kombináció. Ma csak addig jutottam, hogy lemostam az előzőt, de holnap ez alapján próbálom meg újra: http://www.lacquerized.com/2010/05/how-to-ruffian.html
Előbb-utóbb csak vállalható lesz az eredmény. :)

Sedna írta...

Nekem úgy tűnik, a technikád neked jobb :D Én nagy igyekezetemben mindenhol összekentem a körömágybőrt...

Ez a link egyébként nagyon jó! Bár ha belegondolok, én is valahogy így csináltam... de lehet hogy mégsem :D Legközelebb én is ezt követem majd, köszi a tippet! :)

lex írta...

Ma bementem egy Rossmannba és rávetettem magam az Essence-s lakkokra és dolgokra :D Imádom őket ^^ Majd ha lesz egy kis időm, dobok róluk egy postot :) Te láttad már a mágneses lakkot?

Sedna írta...

Igen, találkoztam vele, bár általában csak egy darab árválkodott a polcon, ráadásul mágnes sosem volt ^^; Nem volt alkalmam még kipróbálni, bár amilyen véleményeket olvastam róla, nem is nagyon vágyom rá. (Ingyen azért kipróbálnám XD) Sokan panaszkodnak a mágnesére, mondván egy hűtőmágnessel többre mentek otthon, de nem értem, egy hétköznapi hűtőmágnessel hogyan értek el csíkos textúrát...? Ezen kívül sokan egyszerűen azt mondták, szenvedés kicsikarni belőle a mintát, és vagy háromszor csinálták újra minden körmüket. Csak nem ilyen béna az összes blogger :D Szóval ezzel a mágneses dologgal még várok kicsit x)

Castia írta...

Jó kis leírások vannak az oldalon, kár hogy úgy tűnik, abbahagyta. :(
A mágneses cuccot én akkor vettem, amikor 99 Ft-ra le volt árazva. Két lakkot + egy mágnest (sőt azt hiszem, az csak 49,- volt). Csak 2-3 ujjamon próbálgattam, egyiken se volt látható eredmény. Ha meg túl közel tartottam, akkor persze beleért és kezdhettem elölről. Próbálkoztam a hűtőmágnessel is, nekem azzal se jött össze. A kolléganőmnek viszont igen, pedig ugyanott vett mindent. Nem túl feltűnően, de azért látszottak a csíkok. Később azt olvastam, hogy fel kell rázni alaposan, mert a kis fémrészecskék lesüllyednek az aljára. Majd egyszer nekifutok újra.

lex írta...

Szerintem majd én is kipróbálom, ha nagyon unatkozok :D

Sedna írta...

Majd ha már nem lesz más Essence termék, amit szívesen kipróbálok, akkor én is ráfanyalodom erre a mágnes dologra :D
Köszi a tapasztalatokat, Castia ^^

Megjegyzés küldése