2011. április 6., szerda

BB Couture Giveaway on GildedNails!


GildedNails is hosting another giveaway, this time with two BB Couture products. Will close 25th April, don't miss the chance :) I'm personally really excited about these polishes, because the swatches (you can see them in the same post as the giveaway itself) are gorgeous! If Man Bug looks like this, I'm sure these two won't disappoint anyone either. (And remember? I just realized how much I like vivid colours - these are out of my old league, too ^^)

GildedNails újabb giveaway-t rendez, ezúttal két darab BB Couture termékkel. Április 25-én ér véget, ne hagyjátok ki a lehetőséget :) Én személy szerint nagyon izgatott vagyok ami ezeket a lakkokat illeti, mert a fényképek (amiket ugyanabban a posztban találtok, mint magát a giveawayt) gyönyörűek! Ha a Man Bug így néz ki, biztosan ez a két szín sem okoz senkinek csalódást. (És emlékeztek arra, hogy éppen most jöttem rá, mennyire szeretem az élénk színeket? - ez a két szín is a régi ízlésemtől távol áll ^^)

Link: April Giveaway on GildedNails!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése